söndag 14 november 2010

Padre


                                                                      Älskar dig
                                                                     Saknar dig
                                                                 Längtar efter dig
                                                                     Varje dag
                                                              Mer än nå´n kan ana

Grattis på Fars dag pappa. Fast du inte finns här med mig längre vet jag att du vakar över och tar han om mig och de mina. Inte skulle denna fina egenskap försvinna från dig bara för att du nu finns i en annan dimension. Puss och Kram från din lilla Mie.

3 kommentarer:

Monica sa...

Mie, Mie....nu blr det än mer "ståpäls"....vilka ord skrivet av en underbar dotter till sin far.

Rigmor sa...

Vackert...Min pappa finns inte heller med mig längre, men ändå så gör han ju det, alltid. efter att han gick bort har jag tänkt så mycket på hur det egentligen måste ha varit att vara pappa på hans tid, hur mycket som förändrats på de senaste åren. Han ville så gärna vara mer delaktig, men det var inte så lätt då.
Fina bilder från Tulpanens Hus! Försöker få vännen i torpet att anamma mitt fotointresse, men det är just nu lite segt...
Ha en riktigt skön söndag!
kram

Viola sa...

Så vakker han var på dette bildet, pappan din. Nydelige ord har du skrevet også. Så flott Mie! :)

Klem fra meg :)