fredag 26 november 2010

Sidharta Gautama


The Weekend In Black & White

10 kommentarer:

Rune Eide sa...

A princely contribution ;-)

Gemma Wiseman sa...

A beautiful, serene figure looking delightful in monochrome!

Dragonstar sa...

Fine lighting.

Irene sa...

Skapt for mono-shot! Spennende kontraster!

Rigmor sa...

Läste på ditt förra inlägg att det är kattens helg, vet inte om ilskfian här har gjort sig förtjänt av något extra, bananplantan börjar mer se ut som en palm i bladen, alldeles flikig. Den andra lite mer frodiga damen får jag väl klappa lite extra på, hon gör inte många knop nu när det är kallt, det är en stig mellan min säng, matskålen och sen kattoan, hon går nämligen inte ut när det är minusgrader...
Ha det så gott!!
Kram

Annelie sa...

Katten på förra inlägget, och den här, kanonbilder bägge två. Art Director tycker jag DU ska tänka på, men tack för komplimangen!
Kram på dig!

Rejen sa...

Fint billede af en hellig figur, hvad mon den beskytter imod ?....flot som lyset skinner på den...

Tommy Andre Nekkoy sa...

I love the way you lighten this sculpture - well done

anemonen sa...

Jag gillar de där heliga skulpturerna. Själv har jag Lao Tse i mitt hem. Jag vill också gratulera till att du blivit uttagen i förra veckan. Din bild i fotokedjan var verkligen vacker. GRATTIS

Gunsside sa...

Stilig sorthvitt bilde ;))