torsdag 16 december 2010

Djupdykning I Naturens Egen Juvelbutik


NF Macro

9 kommentarer:

Annelie sa...

I naturen finns de allra vackraste juvelerna, och du har förmågan att visa det!

i stora drag sa...

Det är så vackert!
Här har du fått det jag saknade på mina, nämligen solljus!
Håller helt med dig om att naturen är en riktigt äkta juvelbutik!
Tack för din kommentar hos mig!
Mvh Pia

Cecilia Artista sa...

Underbara juveler!
Naturen är oslagbar!

Maria G sa...

Åhh så vackert! Det gnistrar och glimmar så otroligt fint på dina underbara juveler!
Ha en riktigt bra dag!

LissenTo sa...

Lovley, naturens egna smycken!

Ha en underbar dag. Kram Lissen

Rantamor sa...

Vackert, vacket.
Syns att du varit i naturens smyckeskrin....

Ha d gott.

anemonen sa...

Japp den butiken känner jag igen. Den finns över hela landet just nu. Vackert är det men inte kul att skotta snö.

Pialotta sa...

Naturens eget smycke.. ja något av allt vackert man kan njuta av:)

NatureFootstep sa...

av någon anledning kom ordet "raffig" i mitt huvud när jag såg denna bild. :)