torsdag 2 december 2010

På Mitt Finger


NF Macro

22 kommentarer:

Sandbergs Fotoblogg sa...

Åh, vilken vacker ring du har.
Fin makrobild.

Finns jättemånga olika ingefärsväxter, denna varianter är en av de större.
Hälsningar från Singapore och +33 grader!

Maboe sa...

Fint macrobilde og nydelig ring.
Takk for hyggelig kommentar hos meg!

Susanne sa...

Wow, vilken snygg ring!! Och självklart snyggt foto=)

Pialotta sa...

Vacker pärlring:) Du bär den säkert med stolthet och säkert passande för ditt finger:) På mig... Nej, jag bär hellre lite rubustigare och slätare. Tur det finns ringar för alla tycke och smak:) Vacker närhet i ditt foto:) Kram

Anonym sa...

Wow vilken cool bild, den ser verkligen gigantisk ut :))
Ha en mysig dag.
KRAM
/Helena

Maria G sa...

Vacker bild på en otroligt fin ring!
Ha en bra dag!

Kerstin J sa...

Vilken fin lyster på pärlorna.

Monica sa...

Mie, Wow...10 poäng!
Var rädd om Dig! Kramar om & puss i pannan när det är torsdag...hi,hi

Cecilia Artista sa...

Suverän bild Mie och vacker ring!

Tyvärr så tror jag inte att jag vill byta hus med dig just nu! Men jag åker hem till Sverige under 3 veckor i jul och nyår. Hoppas att det inte är lika kallt då. Brrr!

Rantamor sa...

Inte bara din adventsgrupp var snygg...nu måste jag ju kommentera här också.
Vilken ring...suck.och vilket foto...suck
Allt är så snyggt...

anemonen sa...

Åh vilken vacker ring du har. Vacker blev den i macrotolkning också.

i stora drag sa...

Vackert foto på din gnistrande pärlring!
Ha en bra dag!
/Pia

mimmi sa...

Jisses vilken snygg ring och så fint du har fotat den :) kanon bra gjort :D

Anneli - A'la Foto sa...

Vilken vacker ring och jättefin bild på den! Perfekt macrobild!

Ha en skön kväll!

Photos by Storm sa...

Härliga maffigt stora pärlor och du har fångat lystern. Förstår att du känner dig fin i den.

ormbunke sa...

Oh vilken vacker ring och så fint fotat.Tack för att du gillade min nya header.Ha de gott. Anita

Lotta sa...

En otroligt vacker bild på en lika vacker ring.
Snyggt jobbat.
Mysig kväll Kramizzzzz

"Lillagul" sa...

Vacker bild på din vackra ring !
Fortsatt trevlig torsdagkväll :)

NatureFootstep sa...

spännande utformning på din ring. Och vackert fotat.

Viola sa...

Nydelig bilde av en vakker ring! :)

Kerstin sa...

Ojojoj, vilken himla snygg ring och himla fint foto på den. Gillar ljuset i bilden och den fina skärpan.
Ha det gott.
Kram

B i r g i t t a sa...

Vacker och fint fotograferad. Du är en fena på macro - vilken utveckling!
Alltid roligt att se dina fotoalster :)