onsdag 4 april 2012

Låt Mig Vara Lite Till


Äääääntligen bär det av till mitt älskade vattenhål, mitt underbara sommarställe i Värmland. Som jag har längtat! Jag har besökt många spännande och vackra platser genom åren på alla mina resor, men inget går upp mot mitt egna paradis i Sunne. Det är den plats på jorden där jag mår allra bäst.

Önskar er alla en fin påsk med massor av mys, umgänge, god mat och goda drycker. Ja, och så ett och annat påskägg med smask förstås ;-) I mitt påskägg till er alla fina vänner lägger jag Laleh. Feel good x 1000. Påskpussar från Mie. Onsdagstema.

15 kommentarer:

juanna sa...

Glad Påsk på dig själv.
O den vackra vårblomman är naturligtvis i rätt färg: gul. Vad annars?!
Våren har gjort ett uppehåll men det får oss bara att längta mer efter värme.

Har startat Ordlös Lördag - du/alla är välkomna. Första temat är påskmat.
http://ordloslordag.blogspot.se/

Vivishagerom sa...

Ønsker deg også en kjempe fin påske!

Marit sa...

God påske til deg også. Det var et nydelig bilde du hadde her.

Anonym sa...

Glad Påsk och ha det så underbart skönt i ditt Sunne. <3 kärlekskramar till dig.

Kerstins foto sa...

Det låter riktigt härligt med att fara till lugnet.
Önskar dig en riktigt skön påskhelg.
Kram

Viola sa...

God påske og god tur til ditt kjære sted, må du og dere få fine og varme påskedager! :)

Vi er litt bortskjemte med sola her hos oss.. hver dag.. bare litt kaldt på kveldene.. men sååå deilig!

Klem fra meg! :)

Erik Semlan sa...

Glad Påsk tillbaka till dig. :-)
Du får säkert en härlig helg i Värmlandsskogarna.
Vackert foto och Laleh är skön.
Må gott. :-)

SoF sa...

Önskar dig en riktigt skön och Glad Påsk tillbax, på ditt härliga feeling good-ställe!

llhertz sa...

En riktigt Skön Feel Good Påsk i fina Sunne önskar jag dig tillbaka!
Och vintergäck är så skön.

Anonym sa...

Mie vännen, Mariemyran eller mariemyra?? :) Jag hittar inte dig ... miss mali heter jag och jag törs ... heheheh kram

Richard - Vardagsbetraktelser.se sa...

Skönt att ha ett vattenhål. Själv har jag ett smultronställe som jag flyr till ibland. De ligger en stuga mitt inne i skogen nere vid Oskarshamn. Skönt, inga grannar, bara skog, skog och åter skog. Där kan man bara vara.

Hoppas du har det skönt. Kram Richard

Pysselfarmor sa...

Ahhh så härligt du ska ha det i ditt vattenhål. Förstår ju känslan eftersom jag har mitt eget :-))
Lugnt och tyst och ingen stress...mycket frisk luft!
Ha en alldeles underbar Påsk!

Annelie Esseus sa...

Glad Påsk på dig med vännen!
Jag är ledig tis ons tors nästa vecka......;)

Pennelina sa...

Glad påsk :-D

Kramar <3<3<3<3

Irene sa...

Vakkert bilde, Mie ... våren er vakker! Har også besøkt stedet jeg trives best. Håper du også hadde en fin påske!

Irene