torsdag 22 november 2012

28 Dagar Kvar

Jag älskar förberedelserna man har inför ett stort reseäventyr. Just nu slukar jag all information jag kommer över när det gäller Hawaii. Har hittat en fantastiskt bra websida om Hawaiis alla öar fullproppad med vackra bilder, bra tips och spännande information. Inser att resan jag och la famiglia ska göra under tre veckor i december/januari inte blir en viloresa, ha, ha. Men det är klart, inte åker man 11052 km, nästan exakt halvvägs runt jorden, för att bara ligga i sanden och pilla sig i naveln dag ut och dag in. Knappt en månad kvar till avresa, nu väntar vi bara på vår reskasse innehållande flygbiljetter, hotel vouchers, kartor och annat smått och gott. Kanske man kan säga att Tomten kommer lite tidigare till oss i år ;-).

Torsdagstema - I Like

4 kommentarer:

Bitten sa...

Hoppas ni får en fantastisk resa!
Det ser underbart ut.

Och jag är inte alls avundsjuk. Inte alls.

Anita - Malta sa...

Åhh... så underbart. Visst är det spännande med alla förberedelser inför en långresa. Hawaii i tre veckor. Wow.. Där har jag aldrig varit. Klart man inte ligger på stranden hela dagarna. Vill man det finns det mer närliggande resmål. Önskar dig och de dina en upplevelserik semester !

Annelie Esséus sa...

Det låter helt fantastiskt det där!
Låter inte som du har haft en bra höst och jag anade väl att det var nåt.......;)
Och tack för uppmuntrande ord om mitt beslut. Jag känner att jag tagit rätt beslut, stress är farligt och jag ville stoppa innan man befann sig mitt ekorrhjulet. Man har bara ett liv och det ska man vara rädd om. Jag kände att jag höll på att mista lusten att överhuvudtaget fota, och DET ville jag inte vara med om.
Men du, vi kanske kan ses i vår? Hahahahahahahaha!
Tusen kramar och ha det nu UNDERBART på er resa!

Hedwig sa...

Så underbart och en väntan på något så underbart som att åka till Hawaii. Hoppas du får en riktigt skön resa.