söndag 1 maj 2011

En Fotograf Som Rockar Fett


För ett tag sedan gjorde "lilla" F ett jobb tillsammans med Jesse Laitinen. Wow vad jag gillar den killen. Han sätt att jobba med ljus och skuggor är outstanding. Kolla in här och njut av fotokonst på hög nivå! Hans förmåga att få modellen att slappna av och släppa loss framför kameran visar på kunskap, lång erfarenhet och professionalism. Tror att även jag skulle kunna fastna på nå´n bild med honom bakom kameran, ha, ha. Jag som annars ogillar att bli fotad. Känner mig alltid  obekväm och fjantig när jag ska posera.

2 kommentarer:

Rantamor sa...

Den topmodellen behöver igen gi för att komma i sin bikini
*skratt*
Snyggt.
Jag har faktiskt en last eller kanske en sanning om Rantamor...
följer Top Model..
Tycker om att just se hur vackra foton dom tar och hur dom lyckas förvandla tjejerna...

Tur att ni följer med er tjej på hennes uppdrag, det är ju inget för en ungdom att kastas in i...men säkert kul men bra att ha en vuxen att luta sig emot.
Det bor säkert en liten rebell i varje ung kvinna idag som det gjorde på vår tid...bara det att världen ser lite farligare ut idag...mera skit så att säga...

Ha en fortsatt skön maj...

Rigmor sa...

Men så vacker hon är!! Förstår hur det känns i ett modershjärta...Nu måste jag kika in på hans sida också, vart riktigt nyfiken.
Ha´det så gott, och ta väl hand om dej!!
Kram