fredag 13 maj 2011

A Makeup Stylists Belongings


The Weekend In Black & White

10 kommentarer:

Annelie sa...

Jaaaaaaaaaaaa! Välkommen tillbaks!
Skitsnygg bild, läckert Marie!

Annelie sa...

Okey, du kommer att vara borta ett tag till förstår jag. Lycka till med studierna Marie! Det kommer att gå som en dans, det är jag säker på! Du ställer nog höga krav på dig själv. Allt eller inget, är det inte så?
När du är klar går vi ut och firar!

Dragonstar sa...

Excellent still life! Love it :)

Eva in Athens, Greece sa...

Ser lyxigt ut!

Anonym sa...

Gillar din bild väldigt mycket! Vacker komposition och vilken "sexig" glans... :)
Mvh Halina

anemonen sa...

Den där bilden går inte av för hackor. Superläcker är den.

Leckeres für Mensch und Katze - Goodies for a pleasant life sa...

Very nice black and white! LG Tina

Anonym sa...

Är det du som är make-up artisten?

Linda sa...

Oj vilken härlig blogg! Ramlade över den via en annan och hit kommer jag återkomma för inspiration! Tack för titten!

Mvh Linda

Rantamor sa...

Så länge sen jag tittade in till dig.
Kom på det imorse när jag satt å drack kaffe CarpeDiem vart tog hon vägen ????
In å kolla....
Klart du är kvar men du ägnar din tid åt studier.
Då önskar jag dig lycka till...
och smyger hem igen....

LYCKA TILL.