lördag 24 mars 2012

Färg- & Formrikedom I Det Oändliga


11 kommentarer:

Annemor sa...

Vakkert i form og vakkert i farge.
God helg.

Vivishagerom sa...

Kjempe fint bilde!

Anonym sa...

Vackert <3

cat sa...

Ljuvliga :)

Elisabeth sa...

Papegojtulpaner är underbara!

Pumita sa...

Wow, gillar skarpt! Kul med lite annorlunda blommor.

Marit Johansson sa...

Vilka vackra blommor!

anemonen sa...

Det är mina favorittulpaner de där med spets. Gillar fotot både färgen och formen.

Mona sa...

Jaaaa!!! Naturens vackra former och färger!

Annelie Esseus sa...

Supersnyggt!
Jag såg också de där tulpanerna och log lite för mig själv, tänkte att du säkert fotat dem. Det var bara två kvar i vasen när jag var där och och jag fick liksom inte till nån snygg bild då.....;)

4U2 sa...

Den här sortens tulpaner gillar jag verkligen! Snyggt!