söndag 25 mars 2012

Utsikt




25 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga utsikter du bjuder på idag vännen. Kram och ha en skön söndag. Jag är på G :)

Pumita sa...

Ja du, den utsikten skulle jag gärna ha. Drömma kan man ju alltid... och det är det enda jag kan eftersom jag inte har en kappsäck med guldpengar. Finfina bilder!

Misswhatsit sa...

Storstilade utsiktsbilder! Jag gillar hus med karaktär. Första bilden blir min favorit.
Ha en skön söndag!

madelein - mamma till sex sa...

Snygga bilder!

Anne-Marie / Grandmother sa...

Vackra svartvita bilder. Avsaknad av färg ger karaktär åt bilderna!

Lotta sa...

Gillar verkligen din triss idag!!Snyggt tolkat i svartvitt.

Mina fotostunder sa...

Så fin utsikt från olika håll!
Vackra foton du har här på din blogg!

Lena sa...

jättesnygga bilder i din triss!

Ingalill sa...

Vilken charmig balkong :)

Steffe sa...

Jättefin triss! Vissa bilder gör sig verkligen bra i svartvitt!

Anonym sa...

Självklart Marie får du ta med dig idén om min ljuslykta till Sunne. Tror det skulle bli perfekt i ditt härliga hus där. Kram på dig <3

Beppan sa...

Kan tänka mig att de där lägenheterna har vacker utsikt! Snyggt fotat!!

Nukke sa...

1. bilden tycker jag mest !!!! Skulle vara trevligt att se utsikten därifrån !

Linnéa sa...

Snyggt gråtonat svartvitt, undrar om vi knallat runt på samma ställen. Tycker det liknar Sthlm. Den första bilden föll jag lite extra för.

Nett sa...

Så vackert och stämningsfullt det blev i svart / vitt :)

Erik Semlan sa...

Läckert hur vi som betraktar dina foton själva får fylla i och fantisera över utsikterna från de olika fönstren.
Snygga foton, kul tolkning.
Jag väljer första fotot. Där skulle jag gärna sitta på balkongen och titta ut. :-)

Pysselfarmor sa...

Vackra hus med fina utsikter och jag tyckte på något sätt att jag "kände" mig hemma...och ser att det är Södermalm och där ligger min arbetsplats, så kanske har jag sett dessa hus men kan inte placera dem.

Läckert att du gjort bilderna i svart/vitt!

Annemor sa...

Det var en flott triss. Svarthvittble flott.
God kveld.

Anni sa...

När jag flyttar till stan någon gång i framtiden, då vill jag gärna ha ett fönster med utsikt ...
Dina bilder gör mig nyfiken, jag undrar vad de ser, de som bor där inne? Spännande!

smultris sa...

oftast så tolkar man ju ordet utsikt som något mans er ovanifrån men här har du vänt på begreppet... jag gillar det oväntade perspektivet...
det är ju såklart lika mycket utsikt detta, spännande hur man snöar in på orden ibland :)

vackra foton...

Pialotta sa...

Bilder i svart/vitt gör sig så fint ibland och här har du verkligen lyckats.. Så stilrent o vackert i dina utsiktsbilder :)

Anonym sa...

Fin triss!
Svart-vitt ger verkligen extra känsla.
Ha en bra vecka!

Emelie sa...

Riktigt fin triss =)

Leena sa...

Snyggt med svartvitt, och säker blick för bra fotovinklar. Då blir det fina utsikter!

Charlotta sa...

Fin triss. Från alla dessa ställen måste utsikten vara strålande.