onsdag 17 december 2008

Krasch

En bild säger mer än tusen ord heter det ju. Detta stämmer precis på mig just nu. Så panikslagen och hysterisk som Homer är på bilden kännde jag mig tidigare idag. Varför? Jo, jag letade nya templat för min blogglayout och fipplade hit och dit på nätet. Hittade en design som jag ville testa och vips..............ändrades hela min gamla design. Jag min kokosnöt glömde förstås att göra en kopia av gamla mallen innan jag började trixa :-(. F................n, f...................n, f...................n. Har nu efter mycket möda och besvär startat en ny blogg med ny layout. Lika bra att börja om helt och hållet. Jag har döpt bloggen till samma namn som min fotohemsida för de hänger liksom ihop tycker jag, mina två kära skapelser ;-). Även färgvalen är synkade. Man lär sig ju av misstagen heter det ju, även om de ibland är dyrköpta, för mig i tid, suck!

Inga kommentarer: