torsdag 15 april 2010

From The Bottom Of My Hart

Goa, super duktiga och inspirerande Susanne har gett mig denna fina award. Tusen tack min kära vän :-). Jag brukar vanligtvis inte välja ut särskilda cybervänner eftersom jag tycker ni alla är värda awards för era fina bloggar, vackra och inspirerande foton och era värmande kommentarer. I dag gör jag dock ett undantag. Agneta, Marie-Louise, och Ulrica är tre underbara kvinnor jag är mycket glad över att jag blivit bekant med. Fantastiska kvinnor som alla tre, på olika sätt och i olika grad, genomgår tuffa tider. Ni ska verkligen veta att ni ger mig oerhört mycket lärdom om livet och dess resa. Jag är stolt över att jag funnit er och att ni vill vara mina vänner. Kram till er från djupaste hjärteroten.

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

Tack min kära goa underbara vän, som ger mig så mycket stöd, uppmuntran och inspiration. Jag blir varm i hjärtat att du tänker på mig. Kramar i massor till dig.