fredag 25 januari 2013

Att Längta Till Vuxenlivet

Vemod men också så jäkla varma fina känslor känner jag när jag tänker på att min "lilla" tjej snart är stor. Jag kan känna hur det bubblar inombords när jag tänker på allt som väntar dig min allra bästa vän. Alla fina möjligheter du har framför dig och alla roliga stunder du har att se fram emot. Livet står med öppna armar och väntar på att omfamna dig och det du vill göra med ditt liv. Du är så duktig i allt du gör och tar ett enormt ansvar för din framtid. Så spännande att se vilka vägar du kommer välja. Du pratar ofta om det du vill göra i livet, vad du vill bli, var du vill bo och vart du vill färdas på jorden. Du längtar varje dag säger du. Min högsta önskan är att få fortsätta stå dig så nära och få dela allt med dig, så som vi gör idag.

Lev, njut och ta vara på tiden varje dag älskling. Skynda långsamt darling! Här och nu, glöm inte det. Puss //Mum

Inga kommentarer: