måndag 21 februari 2011

Mia Mamma è la Migliore del Mondo


                                                                  Vad vore jag utan dig.
                                                                 Vad gjorde jag utan dig.
                                                      Du är den bästa mamman i hela världen.
                                                      Och vet du vad som är det bästa av allt?
                                                                  Du är MIN mamma!

                                            Ti amo dal mio cuore, mamma

2 kommentarer:

Mamsen sa...

Ja gumman det är tur att vi har varandra.
Underbart,härligt,fantastiskt att
du finns.
Du är det bästa som hänt mig.

Kram,kram,kram.

Annelie sa...

Kunde man inte få "låna" henne lite.......?
Det låter kanske hemskt, men jag önskar verkligen att jag hade samma härliga kontakt som ni verkar ha!