torsdag 16 december 2010

Äntligen I Min CD

























Lördagskvällarna kommer allt kännas lite tomma framöver. "Så Mycket Bättre" är slut och jag får fortsätta njuta utav de fina tolkningarna mha CD spelaren istället. Flera av de medverkande artisterna har växt enormt hos mig. Både som personer och musiker. Programidén var underbar och sammansättningen  av medverkande genialisk. Vem trodde att en skara med så otroligt olika personer skulle kunna ha så mysigt tillsammans och sedan dessutom förmedla det på ett så´n fint sätt genom rutan. Kärlek säger jag bara! 

2 kommentarer:

Marie-Louise sa...

Ett fantastiskt progam som kommer bli saknat. Jag ska köpa skivan till mig själv i julklapp. =) Njut av fina tolkningar.

Susanne sa...

Ett underbart program som jag tyvärr missade en del av men njöt i fulla drag av det jag såg!!