fredag 3 december 2010

Eget Tema


18 kommentarer:

Elisabeth sa...

Så vackert solen lyser på rimfrosten.

Rantamor sa...

Frostigt blev ditt eget tema idag, ett tacksamt fotooffer idag i Sverige skulle jag tro, eftersom det är snö överallt.
Här uppe är det ju som normalt med vinter just nu, även om den kom plötsligt iår.
Ifjol var vi ut med båten och lade nät sista gången första dec. Och nu ligger isen tjock...

Ha en finfin fredag.

Pialotta sa...

Vackert, vackert:) Fin fredag till dig fotokonstnär:)

cat sa...

Ett vackert ljus faller över de frusna stråna. Jättefint foto!

Johanna S sa...

Underbart vacker bild och vilket ljus!!!

Beppan sa...

Solljus och frostkristaller - en kanonkombination!! Så vackert!

Lasseivomma sa...

Vackert ljus i din bild, och precis lagom mycket snö.

Kerstin sa...

Så fint ljus i bilden, frosten gnistrar så vackert.
Ha en riktigt fin fredag.
Kram

annalarssonphotography sa...

Så vackert ljus!
Ha en fin helg :)
kram

anemonen sa...

Mitt i mörka vintern finns det faktiskt det som lyser upp för mig. Det är bl a rimfrost. Jag tycker inte om det mörka men den 22 vänder det.. Vackert är ditt foto och jag tackar för boktipset. Jag rusar till bibblan och lånar, och finns de inte köper jag.

Monica o Jacob sa...

Visst är det härligt med rimfrost, läcker bild;-)
Ha en skön fredagkväll:-)

ormbunke sa...

Både sol och rimfrost passar fint ihop. Ha en skön helg. Anita

Erik "Semlan" sa...

Frosten gör sig fint i solljuset, ett snyggt foto. Man anar kylan som säkert känns i luften, nu när solens sken inte ger någon värme som vårsolen senare börjat göra när solen står högre på himlen. (Jag längtar redan efter vårsolen...)
Tack för kommentaren.

Wildhearts sa...

Vackert, vackert, vackert!

Pysselfarmor sa...

Det är så fint med rimfrost...precis som om något andats på gräset.

Jag trodde precis som du att det VAR kristallkronor..sedan när jag gick närmare och beskådade dem så är det inte det. De "lurar" verkligen ögonen på håll. Hur som är det så läckert!

Tack för kommentaren och ha en skön andra advent.

Jah Hollis sa...

En snygg, väldigt grafisk, bild.

sinneskatten sa...

Riktigt riktigt frostigt och fint.

Anni sa...

Vackert! Frosten ger gräset ett trollskt skimmer, glittrigt och fint i solljuset!