onsdag 11 februari 2009

Fjärde Mappen Fjärde Bilden

Jules skickade en utmaning till mig. Jag gillar alla former av utmaningar så självklart J hoppar jag på. Jag ska plocka fram bild nummer fyra i min fjärde mapp och sedan "gagga" lite omkring fotot. Japp, här har ni min bild. Åh så himla trist den är, men rätt ska vara rätt. Det är vår motorbåt som just nu är väl inpackad och ligger i dvala på varvet i Saltis. Bilden är tagen för ett par veckor sedan när jag och C var och tittade till båten i blåsvädret. Jag blir så sugen och längtar såååååå på att vi ska kunna sjösätta den. De underbara kvällarna på våren, försommaren och tidiga hösten när vi skyndar oss hem efter jobbet, packar en korg med middag och beger oss ut till "vår" lilla holme där kvällsolen skiner. DET är livskvalitét för mig. Skickar utmaningen vidare till fyra "cyberkompisar". Ulrica, Amanda, Lusthuset och Ninnie.

3 kommentarer:

Ulrica sa...

Jag antog utmaningen direkt - men nu väntar sängen. Ses.

Jules sa...

Kul att du gjorde den. Det är alltid lite spännande - för man har ju som ingen koll på vad man har i mapparna.
Vad härligt att ha båt. Det är frihet och som du säger även livskvalité.

Ninnie sa...

Hej, antar din utmaning förstås, återkommer med inlägg med den senare!
Förstår att du längtar efter att komma ut med er båt igen, sommaren är ju den bästa tiden på året. Det tycker jag i alla fall!