måndag 16 februari 2009

Utan Ord

Mitt Utan Ord bidrag v 8.

16 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Spirande knoppar längtar jag efter att få se!!

Anonym sa...

Å, knoppar som minner om våren!
Vacker bild på dessa små underbart sköna våren påminnare! Fast jag vet vad som gäller då...fram med allergimedicinen och inte glömma ögondroppar eller nässpray. Ingen direkt kul tid men vissa vårar går ganska bra! Hoppas att detta året blir en sådan!

Karin Berg sa...

knoppar i våren. D e t längtar jag efter. Fin bild med vacker närbild av knopparna.

Anette sa...

Är det en färsk bild? Gud, vad härligt i så fall.......

Marie sa...

Japp färska knoppar. Tog fotot på min Djurgårdspromend för ca 2 veckor sedan. Våren börjar sakta visa sig i huvudstaden också.

whatthefuckdotcom sa...

Å en påminnelse om att våren är på väg trots all kyla, härligt!

annalarssonphotography sa...

En ny tagen vårbild! :) Härligt!!!
Det kanske finns ett hopp om våren trots all snö :)

Njut på Djurgården för mig också!

Ha det gott och titta gärna in hos mig! :)

Anonym sa...

En härlig bild som vittnar om att våren är i antågande.

Pumita sa...

Snart är vi där - mellan hägg och syren. :)

Ulrica sa...

Första tanken: "Det gör ont när knoppar brister".

En bild som minner om vår... härligt.

PS! FLickan på bilden är med och leker kull, hon smyger på de som ska fånga.

Jules sa...

Åh vår och knoppar som ska till att brista. Jag tror inte att det gör ont. Det är nog snarare skönt. Komma ut i det fria så de kan spira och gro.

Anonym sa...

Ska det vara en vår på väg i alla fall?

Karin Wijk sa...

Längtar till Våren!!!!

Jenny sa...

Vilken härlig bild, vilken längtan den ger!
Kunde inte låta bli att fnissa till din kommentar då hunden i fråga får ligga lite lågt just nu och saknar skyddsarbetet ordentligt... *kanske bita husse lite* ;o)

Anonym sa...

en verkligt vacker bild. en knopp som ger lite hopp om en vår som borde varit här igår...

Anonym sa...

Redan! Ja, varför inte! Härligt!