måndag 9 februari 2009

Utan Ord


Se fler bilder hos Utan Ord.

18 kommentarer:

Anonym sa...

En vacker bild lite dov i tonerna kanske men det kan vara en finess i denna bilden. Antar att bilden är konverterad till svart-vitt. Gillar den mörka gråa tonen!

Kul bild med ett stort hål i den gamla stammen som står kvar!

Anonym sa...

En väldigt kall bild. Påminner mig om hur det ser ut utanför fönstret hos mig idag. =)

Jules sa...

Så läcker!
Naturens egen'totempåle'. Anar att det var ganska kallt. Brr Brr.
Du har en utmaning inne hos mig - om du vill.

Var det härligt och stärkande i fjällen?

Veronica sa...

Brrr, det ser kallt ut! Gillar dim dofttriss, smultron och nyslaget hö doftar sååå himla gott!

Ha en bra dag!

Vera

Pumita sa...

Stammen ser ut som en vägvisare! Om vänster är söderut, skyndar jag mig dit. *brr*

Anette sa...

Vilken kul bild, men det ser väldans kallt ut!

Sarah sa...

Bilden ser nästan ut som en tavla, är den konverterad till svart vit? Gillar att den ser så sticksig ut. Fint fotad!

Marie sa...

Är faktiskt inte svart/vitt. En bild från Idre jag tog när jag var ute på tur i spåret. Mulet och snöfall gav den dova bilden. Det är ett träd med ihålig stamm mitt i. Ser precis ut som en vägvisare mitt i skogen. Kramis.

annalarssonphotography sa...

En mycket vacker bild som även ser lite sorgsen ut. En vägvisare ändå som inger hopp!
Den stod där och bara väntade på att du skulle komma och fota den tror jag :)

Kika gärna förbi hos mig! :)
Ha en fin måndag

Anonym sa...

Vilken dovt grå ton i bilden, gissar att det mulna vädret gav den gråa färgen. Vacker vägvisare, tycker jag!

/Caroline

Veronica sa...

Vad fint! Tänk att naturen står för det mest vackraste!! Trodde det var i s/v men inte. Tycker om bilden.
=)

Rajson sa...

Kom också och tänka på "totempåle".
Spännande är den i alla fall!

Anonym sa...

En bild som ser proffsig ut... Vitt o grått, väldigt vackert komponerat!

Ulrica sa...

Ett snyggt stilleben! Jag funderar genast på hur hålet blivit till och hur det kan stå kvar utan att knäckas. En vacker naturstaty.

Nathalie sa...

Jätte fin bild!!!

Ninnie sa...

Huuu, så kallt! Jag gillar inte vinter....Men bilden är bra, förmedlar verkligen kyla!

Anonym sa...

så härligt med konst som naturen formar själv!

whatthefuckdotcom sa...

Den var udda, naturen sköter sin egen konst :)