onsdag 18 februari 2009

Hypokondri


Visst mår jag lite illa, gör jag inte det? Nu bubblar det i magen så där konstigt, visst gör det? Jag måste tvätta händerna, jag tog ju i ledstången, gjorde jag inte? Ja, det är nästan så mina tankar går just nu för runt omkring mig härjar vinterkräksjukan. Jag tycker inte om den och vill inte ha den. Önskar att jag kunde låsa in mig och la famiglia och inte komma ut igen förrän den illmariga sjukan flytt sin kos för denna gång. Verkar ju vara stört omöjligt att skydda sig om den kommer för nära.

2 kommentarer:

Ulrica sa...

Väck, väck, väck - hemska vinterkräksjuka väck... Undra om det hjälper :) Jag gillar den inte heller :(

Jules sa...

Ja usch för calicin. Den är hemsk.
Min vän som jobbar på en av de avdelningar där calicin härjar som värst säger att det bästa skyddet är tvål och vatten - inte alcogel som jag inbillat mig.