måndag 7 juni 2010

Helgen Som Gick

Kantades av sol, värme, kalas och mycket mycket kärlek från familj, släkt och vänner. Gisses så tacksam jag är att mitt liv ser ut som det gör. Att jag har min fina familj, mina go'a halvtokiga släktingar och mina fina festglada vänner. Tack snälla ni allihop för den fina helg ni gav mig med födelsedagsfirande i dagarna två. Jag älskar er från djupaste hjärteroten. Vill också krama om mina fina bloggvänner som skickat fina grattis häslningar. Det värmer verkligen. Kram på er, ni vet vilka ni är :-).

1 kommentar:

Annelie sa...

Hörrdudu Marie! Kan du ta bort den där förtretliga rutan du har längst upp till höger!

Jag skojar bara! *skratt*
Jag ser det som en stor ära att vara i final tillsammans med dig!
Du har gett mig så mycket inspiration, så jag anser att du är en av anledningarna till att ha kommit dit!
Tack söta Marie!