tisdag 8 juni 2010

Projekt Badrum Och Tonårstjejer no 4

Nu är renoveringen klar. Äntligen slipper vi ha badrummet barrikaderat av tonåringen här hemma med långa väntetider och tjafs som följd. Nu har "lilla" F sitt eget våtutrymme där hon i lugn och ro kan tillbringa timme efter timme om hon så önskar. Där hon kan slänga våta handukar på golvet och strö tops, smink och smycken omkring sig utan att vi andra överhuvudtaget bryr oss. Lovely! Lugn och ro råder nu på morgnarna och det är ljuuuuuvligt ;-). En bamse kram till maken som slitit som ett djur med renoveringen. Lyckans ost är jag, som har fångat dig på kroken :-). Love you.

Efter
Före

7 kommentarer:

Photo By Manka sa...

Martin Timell kunde inte ha gjort det bättre ;).

Ha en bra dag.

/Magnus

Annelie sa...

Det blev ju kanonfint! Vad glad hon ska vara nu.....;)

Monica sa...

Wow vad läcker det blev!!!! Vilken man du har som är så duktig......Härliga färger. Nu måste väl den unga damen vara nöjd?
Önskar dig en underbar dag & var rädd om dig!
Kramar om från hjärtat.

PS: Tänk av vi båda uppskattar våra älskade män.

Marie-Louise sa...

Gud vad fint det blev, och vilken lycka det måste få vara för tösen att få rå sig själv i detta underbara badrum. Men vad är det med tonårstjejer och topps???? Jag ha samma dilema här hemma, dom ligger använda högt och lågt. Hur svårt kan det vara att slänga använda i papperskorgen?? Hahhahah Din man har gjort ett fantastiskt jobb. Ha en underbar dag. Själv har jag hantverkare här som ska lägga in nytt golv i mitt kök under den här veckan, så snart har jag inte bara nytt golv utan även en ny diskmaskin monterad. Längtar. Studenvecka den här veckan, det är tur att vi hyrt lokal och inte ska vara här hemma mitt i allt jobb här. Idag är det tvättdag för mig. Kramar i massor till dig min vän.

Monica sa...

Håller helt med dig...tänk vilken tur att våra män hade den enormt stora förmågan/turen att just träffa oss......*fniss*...Undrar om de förstår vilken "lycko" lott de drog. Men ärligt Mie, jag tror/vet att de idag har förstått & uppskattar att de har just oss. Vi brukar kunna känna på oss om vi har rätt...eller...*fniss*
Tack för att du "finns" kära vän!
Många kramar(varma, ärliga) från mig.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Så pent det ble, det er vel noen som er veldig glad nå som har eget bad tenker jeg:)

Viola sa...

Du har virkelig en superflink mann Mie!! Så kjempevakkert det ble!! :)