tisdag 3 augusti 2010

Ego Inlägg

Inte ofta ni får se mitt lilla fejs, men varsågoda. Håll till godo. Jag med lite grunge feeling. Japp, en bild från min lekstuga häromdagen då regnet stod som spön i backen och jag ägnade mig åt fix och trix i cs3. En bild kan säga mer än tusen ord heter det ju. Vid första anblicken ser i alla fall jag en tuff, hård kvinna med mycket attityd, men....................förstora bilden och koncentrera dig på ögat. Där i finns allt du behöver veta om denna kvinna. Motsatsen :-).

7 kommentarer:

Pennelina sa...

Jag vet att du är ännu vackrare i verkligheten än på bild - som om det inte räckte... :-D

Kramisar!

Livsnjutaren sa...

Tycker kvinnan på bilden ser spännande och intressant ut. Lite utmanande kanske och hemlighetsfull. Sedan går jag tillbaka och tittar en gång till..
då ser hon snäll och glad ut;)
Hmmm kan titta och se så mycket på en och samma bild. Härligt;)

Monica sa...

Kära Mie, ögonen är livets spegel.......
Njut vännen, njut! Stor varm ärlig Kram.

Annelie sa...

Häftigt! Ser att du också gilla att leka med Grunge, visst är det jättespännande!?

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Ja, et bilde sier mer enn tusen ord, det var et stilig bilde av deg og et godt stykke arbeid i CS. Ha en fin kveld :)

Photo By Manka sa...

Vilken härlig bild det blev av av din "lekstuga" ;)..det är roligt att testa på lite olika skaker i ps.

Har varit lite overksam i bloggandet på min vanliga sida ett tag nu, men ett å annat har har dykt upp på den andra där det inte finns text till, lite mer som "wordless" så att säga.

Ha en fortsatt bra kväll.

/Magnus

Nina sa...

Fint självporträtt som låter bilden tala!