måndag 2 augusti 2010

En Ny Tid Nalkas

Flera av sommar vännerna, de som liksom oss har stuga här i Sunne, åkte hem i går. Semestertiderna börjar nå sitt slut för en del. Det är alltid en lite vemodig känsla när vi vänner skingras efter en lång fin sommar tillsammans. En del återser jag under hösten och våren, men många bekantskaper kommer inte hit igen förräns nästa sommar. Tills dess får vi umgås via mail och telefon och njuta av våra fina minnen av den underbara sommar vi haft tillsammans här i Värmland. Själv har jag fortfarande två veckor kvar innan jobbet kallar igen. Lite fler besök väntar jag hit och jag ska dessutom hinna vara duktig och leka lite med min Nikon också. Har några små projekt som ligger och väntar. Dessutom är det snart dax att smälla korken i champagnen för garaget är snart färdigmålat. Som en liten bonus har vi också fräschat upp/målat facebook garderoben. (Ja, det är så vi kallar vår gamla lekstugan nuförtiden. Där sitter vi och bloggar och fejjar. Gäller att ta vara på och utnyttja alla utrymmen man har, ha, ha,).

1 kommentar:

Peters bildmagi sa...

Underbar bild.......och fint skrivet