tisdag 10 augusti 2010

Finaste

Älskade mamma är hos mig här på landet några dagar. Mycket prat, skratt och mys på tu man hand. Inte så ofta det hinns med så dessa dagar är guld värda. I dag släpade jag med henne ut för lite fotografering. Det är inte lätt, varken för en oerfaren modell eller en amatörfotograf. Kanske resultatet inte blev några skrytbilder, men en sak är säker. Modellen kan jag skryta om. Vääääärldens finaste mamma. Och vet ni vad som är det bästa............hon är min :-). Tack för den underbart roliga eftermiddagen. Gisses så roligt vi hade det där på ängen. Det var längesedan jag skrattade så. Älskar dig!

6 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Vackert!
:)

Suzan sa...

mys!! O jag är hos min mamma nu =)

Rigmor sa...

Så underbart att få rå om sin mamma!! Min börjar bli gammal, inte dement, men näst intill, så nu får man plocka fram minnen istället. När jag ser tillbaka kan jag ångra att jag inte tog mig mer tid med henne, eller att hon inbjöd till mer umgänge. Så njut av eran tid!
Kram

Monica sa...

Kära Mie, förstår att du har haft mkt omkring dig!!!!!
Men nu har du ju världens bästa mamma hos Dig! Tänk att kunna säga så om sin mor....."grinfia"...igång nu med tåren som rinner på kinden...Är helt övertygad om att Lilla F säger samma sak om SIN mamma!!!!
Var rädd om dig! Njut & försök ta det liiiite med ro....Kram från mitt innersta.
PS: hälsa mamma att hom har världens bästa dotter!

Ingela´s blogg sa...

Njut av din mor! det skulle jag ha gjort om jag kunnat. Jag får leva på mina minnen.

Viola sa...

Åååå så vakre ord om din mor, så vakkert at jeg blir glad! Og jeg tenker din mor ble kjempeglad om hun leste alt det vakre du skrev :) Hun er en fin og god dame ser det ut til! Klem :)