onsdag 1 december 2010

Time To Pay


Sepia Scenes

10 kommentarer:

Rigmor sa...

Den skulle jag vilja ha!! Med en dagskassa i förstås...och det ska vara från något dyrt och exklusivt ställe...!!
Sen kan jag säga att jag hellre skulle ha vädret på förra bilden än det som råder nu, även om vi haft strålande sol idag! Jag är less på kylan, i morse hade vi -21.9 när jag slog upp ögonen, och då är det inte kul. Jag var faktiskt inne på försäkringskassans hemsida och letade efter VAK istället för Vabb, Vård Av Katt...men jag fick vackert häva mig ut i kylan!Å bilskrället startade som en klocka, inte ens det kunde jag skylla på för att slippa de nästan tre milen in till skolan.
Ha det så gott!!
Kram

Bruno Beige sa...

Nothing comes for free! Men måste jag betala så varför inte till en vacker kassaapparat.

Anonym sa...

En lanthandel - så trevligt. Här duger bara pengar förstår jag.

EG CameraGirl sa...

This looks GREAT in sepia. I love the sound of old cash registers when they open.

Ralph sa...

National Cash Register (known better as NCR) was an ohio based cash register maker. I like the metal work without plastic, and electronics of today - back then, the clerk has to know how to make change. These days, nobody can figure out how to make change. Nice!

Lisa sa...

De där riktigt gamla kassaapparaterna är riktigt vackra. Med de nya systemen som alla butiksägare måste installera så försvann de väl från butikerna. Synd!!!

Marice sa...

wow!classic! :)

<a href="http://mizhelle.blogspot.com/2010/12/wordless-wednesday-211-sepia-scene-63.html>u may view mine here</a>

Jidhu Jose sa...

nice sepia

Annelie sa...

Jättefin! Det var annat än de kassaapparater som finns nu.
Och den gör sig alldeles förträffligt bra i Sepia!

DeLi sa...

beautiful, beautiful piece