onsdag 28 oktober 2009

Ordlös Onsdag - Alltid

Ordlös Onsdag

8 kommentarer:

Hedwig sa...

En stark bild. Jag blir alltid så beörd när jag ser en gravsten, där man redan huggit in nament på en person som fortfarande lever.

Lissen sa...

Säger detsamma. Både lite kärleksfullt och sorgligt när man huggit in namnet.

Forever love.........

Ha det så gott!

Lasseivomma sa...

Håller också med, det är starkt. Skulle inte vilja ha in mitt namn så att jag kan läsa det (från den här sidan).

Marie sa...

Min tanke var precis som er när jag såg denna gravsten. Lite kuslig känsla på nå´t sätt samtidigt som den talar för evig kärlek mellan makar och samtidigt väldigt fin.
Ha´re gött idag!

Veronica sa...

Jag har samma tanke, när min morfar dog högg de in mormors namn och det kändes så konstigt....
Men som du skriver Mari, du har så rätt =)

Anneli sa...

Märkligt att en levande person redan kan finnas på en gravsten...men som någon säger..det är en fin tanke...för alltid de två!

ha en fin onsdag!

anemonen sa...

Den bilden berör verkligen. Detta för att maken redan har sitt namn inristat.. På något sätt tycker jag det är vackert. Det blir lite av i väntan på...

Gunsside sa...

en blir både rørt og vemodig av et sånt bilde men det sier også
- for alltid