torsdag 22 oktober 2009

SkyWatch Friday

Far away.

9 kommentarer:

Nina sa...

Åh vilken härlig bild! Så coolt med allt de blå o så månen längst ut i hörnet!

Guy D sa...

Lovely photo, love that blue.

All the best
Guy
Regina In Pictures

clairz sa...

A lovely photo, plain and simple. And beautiful. Thank you for sharing.

My name is Riet sa...

That is a very special photo. Great shot

http://graceolsson.com/blog sa...

Hej,

Jag hittade din blog på SkyWatch och Jag kommer hitt.
Du har mycker vackra bilder..grqattis

http://graceolsson.se/mittliv/2009/10/22/skrapan-fyller-20-ar-at-skywatchfriday/
Har en bra helg

eileeninmd sa...

Lovley moon shot.

Hildred sa...

Beautiful soft blue and a lovely moon shot

Mona sa...

Det var en läcker bild! Det kan man kalla skywatch.

AKO sa...

En enkel men vacker avbildning av himlen! :)

Jag förstår att vidvinkel står på din önskelista, det kan vara väldigt roligt att fota med, vid rätt motiv. På min önskelista står lite mer tele än de 100 mm jag har nu...

Ha en fin vecka!