onsdag 7 oktober 2009

Ordlös Onsdag - Ström

Ordlös Onsdag

15 kommentarer:

Anonym sa...

Din bild får mig att tänka på mitt kök av någon anledning, det är bara det där som fattas tror jag...

Hedwig sa...

Vilken skillnad mot idag. Idag hade all denna apparatur ersatts med en liten liten box - antar jag. Nostalgisk bild.

Lasseivomma sa...

Hu för en massa gjutjärnsboxar med starkström i. Får jag gissa att det sitter på någon nedlagd järnvägsstation någon stans.

Randi sa...

Vilken härlig nostalgibild!

Mikabella sa...

Fint motiv. Älskar rosten! Bra tolkning av temat!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ja så här såg det ut i Spanien, där jag bodde, fast i Spanien var det nog värre ändå. Fin bild.

Må fint, önskar Irene

ormbunke sa...

Inte så vackert kanske men helt nödvändig då. Anita

anemonen sa...

Det ser nästan ut som på vår snickerivägg, men strömmen är urkopplad. Fint bidrag.

Photos by Storm sa...

Oj, ser nästan lite farligt ut. Ganska snygg samling när jag tänker efter/Lis

Ninnie sa...

Att något gammalt rostigt och egentligen ganska fult kan se så vackert ut ....bra fotat!!!

christina sa...

Här var det många grejer med ström i!! :-)

Mona sa...

Fin bild. Gillar att färgen är avskadd och att det är gammalt o nött.

ElinsPhoto sa...

Mycket ström där, gillar den nöttea känslan :)

Olga T sa...

Men oj så många grejer. Förstör ju hela väggen egentligen, men jag gillar ditt foto mycket!! Dessutom infinner sej en liten nostalgikänsla när man ser det här.

Anonym sa...

Oj vad mycket ström det behövs där!