onsdag 2 september 2009

Tänkvärt

När klockradion satte igång i morse fylldes mina öron med ljuv musik. Inte nog med att det var min favorit artist som sjöng, det var min favorit låt dessutom. Jag har nynnat melodin hela dagen och funderat så mycket kring texten som är sagolikt bra. Så sann, så sann.

Don´t know when this chance might come again
Good times got a way of coming to an end
Don´t know when this chance might come again
Good times got a way of slippin´a-way

Så vännen min. Skjut inte upp saker som du gärna vill förverkliga. Tänk inte att "jag gör det sen". Sen kanske inte kommer. Ta vara på stunden. Njut av ögonblicket. Lev, här och nu.

Natti Natti :-)

1 kommentar:

Viola sa...

Ja de ordene har mening, det er noe i det. Jeg skulle blitt flinkere med det.. :)
Tusen takk for vakre ord, det varmet kan du tro. Dro på smilet da du skrev at det føltes som å sitte vegg i vegg.. Rart, men det følte jeg på en måte også.. :) God natt og klem :)