onsdag 23 september 2009

Trasig

Ordlös Onsdag

26 kommentarer:

Anonym sa...

Fin bild, hade kanske rätat upp den lite.
Gillar att stenarna träder fram ur bilden, nästan som när man öppnar ett paket.
Snyggt!

Husbilen Credo sa...

Ja, här behövs det lagas.

Ha en bra dag!

Randi sa...

Skön tolkning! Vackra färgtoner.

Anna Carin Ahlander sa...

Jättefint foto med vackra färger och ett spännande motiv..
Ha en bra Onsdag! Anna

darkangel och mumma sa...

Fin bild!

Hedwig sa...

Fint foto som på nåt sätt känns positivt fast det är negativt att putsen lossnar.

Anonym sa...

Härlig spännande bild, intressant!

Birgitta sa...

Läcker trasig bild!

AKO sa...

Snyggt fångat! Här gör sig det trasiga väldigt bra i bild!

Lasseivomma sa...

Snyggt fångat. Jag tror att väggen är finare utan puts.

Veronica sa...

Jag håller med, visst är det snyggt!!!
=)

Unseen Rajasthan sa...

Beautiful and nice shot !! Thanks for sharing..Unseen Rajasthan

Artlover sa...

Snygg bild till temat. Det infallande ljuset gillar jag. Bra!

foto CHIP sa...

Ovanlig färgkombination - bilden påverkar :)

Anette sa...

Trasigt eller genomtänkt?! Ibland ser man väggar som ska se trasiga ut för att se gamla ut.......så man vet inte riktigt! Snygg bild i alla fall. /Anette

Pockethexan sa...

Jag håller helt med o jag har samma ide hos mig...

Kramis

<;}

Anonym sa...

great textures

Anonym sa...

I det här sammanhanget ganska snyggt faktiskt. Fast tyvärr påminner det mej om att vi har en gavel där putsen fallit bort för mycket.

ormbunke sa...

Bilden blev ju helt korrekt till trasig men det är inte så skoj när putsen börjar trilla ner. Anita

anemonen sa...

Jaså det är så det ser ut under...annorlunda men snyggt foto.

Pia sa...

Härliga färger!

ElinsPhoto sa...

Vackert, otippat vad som skulle finnas bakom den släta väggen!
Tack för den fina kommentaren :)

Olga T sa...

Det här gillar jag mycket! Snyggt foto!

Anonym sa...

Vilket fint ljus, det blir en speciell stämning över hela bilden.

Kerstin sa...

Det här var en riktigt fin bild. Fint ljus. :)
Ha det gott.

Ninni sa...

Vackert ljus över den trasiga fasaden. Fint med tegelstenarna i olika nyanser i hålet.
Må så gott!