tisdag 8 september 2009

WW #52

Watery Wednesday

17 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

En søt liten blomst det der. Tror ikke jeg har sett den før!

Jim sa...

Serene.
Sydney - City and Suburbs

Guy D sa...

Simple and fantastic, I love this pic.

Cheers
Guy
Regina In Pictures

Artlover sa...

Ja, jag hade lite näckrosblad på mitt bidrag också. Fint!
Varsågod, sussa gott nu:-)
kram

Unknown sa...

Happy posting for Watery Wed.

Carletta sa...

Very peaceful feel to the shot!
Nice reflection.

Carletta’s Captures.

Norm sa...

simple and very beautiful...

Martha sa...

Beautiful for watery wednesday!

My ABC & Watery Wednesday

Ebie sa...

I love the ripples of the water. Fun photo!

Ebie's Watery Outdoors.

amanda sa...

That is very pretty, it looks so calming great sgot!

Tammie Lee sa...

sweet and lovely image!
Spirithelpers

Magdalena sa...

Vilken vacker dammväxt är det från din egen damm? Väldigt lugn bild om man ska jämföra mina bilder

Ha en bra dag:)

Magdalena

Bim sa...

Very interesting effect.

Jane sa...

Lovely photograph, it almost looks like a painting. Thanks for sharing:)

Tulip sa...

very calm and emerald waters.

my entry http://southbrowneyes.blogspot.com/

magnus sa...

Snyggt

NatureFootstep sa...

en sådan där skulla jag plåta häromdagen, men jag var för lång ifrån så det blev inte bra. :(