torsdag 10 september 2009

Torsdags Reflektion

Oj vad veckorna går fort. Plötsligt är det dags för Torsdags Reflektion igen. Ingen har väl kunnat undgå att Idol har dragit igång. Här hemma tjuter vi av skratt på kvällarna nu när uttagningarna sänds och jag vill passa på att tacka alla ni som ställer upp med er "skönsång". För om tonerna inte sitter där så bjuder ni i alla fall på härlig underhållning;-). Bilden är från förra årets program då jag och "lilla" F med kamrater var på en av direktsändningarna. Jag har turen att känna en av hjärnorna bakom produktionen och det ska man ju dra nytta av, hi, hi.

2 kommentarer:

Emma sa...

Är så kluven till Idol. Har aldrig sett särskilt mycket men tycker att uttagningarna kan vara roliga att se om folk är duktiga. Samtidigt är man ofta helt bortkollrad i samtalen när Idol för eller dyker upp.

Anonym sa...

Hej Mie!
Här kommer jag hem efter en lång dag och ska snabbt fixa Torsdagsreflektion. Och så är det inget hos Trebarnsmamman! Men du finns där som en glädjespridare med erbjudande att länka till dej! Tack för det! Här kommer mitt bidrag!
http://mariannlostinline.wordpress.com/2009/09/10/torsdagsreflektion-thursday-thoughts-28/
Idol ser jag inte så ofta på. I synnerhet inte i början, för jag tycker så synd om människorna. Fast lite försöker jag hålla koll ändå för att veta vad folk pratar om. Men det måste vara roligt att kunna vara med på riktigt!