måndag 14 juni 2010

Blue Monday week 24

Blue Monday

15 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Vacker blomma i sin "blåhet"! *ler*

Susanne sa...

Stort grattis!

Du är den lyckliga (hoppas jag) vinnaren i Fototävlingen och det innebär alltså att du kommer att få hem Photoshop Elements 8.

Det jag behöver nu är namn och adress så att jag kan skicka vinsten.

Du kan maila mig adressuppgifterna: lillamej@hotmail.com

Grattis än en gång!
Kram
Susanne

Annelie sa...

JätteGrattis Marie!
Jag hoppades länge, men jag är ändå glad att det var dig jag förlorade mot!
Glad, och mycket stolt över att ha varit i final med en så duktig fotograf som dig!
Kram på dig!

Buhu........(*skratt*)

Monica sa...

Mie, Mie, vad LÄSER JAG !!! Stort GRATTIS! Oj, vad glad jag blev för din skull....vet du va: grinfia fäller en tår av glädje nu.
Kramar om från hjärtat

eileeninmd sa...

Simply gorgeous!

luna sa...

So beautiful cornflower!
And congratulations!
Happy BM!

black eyed susans kitchen sa...

Electric blue....gorgeous!

SmilingSally sa...

Gorgeous, Marie! What kind of flower is that? Happy Blue Monday.

B i r g i t t a sa...

Så fin den är blåklinten :) Kanske de inte har denna blomma "over there"? Jag fuskade lite i temat :)

http://foto.rudenius.se/category/PC-Blue-Monday.aspx

LV sa...

A beautiful blue post for today. I loved those flowers.

Anonym sa...

Incredibly blue! Happy Blue Monday~

Irene sa...

Nydelig! Blåfargen er bare så vakker! Og gratulerer med premien!
Irene

Regina sa...

Gorgeous bloom and mosaic.
Beautiful post Marie.
Happy Blue Monday.

" Regina "

JEANNE sa...

Such beautiful blue for blue Monday. I especially love the closeup of the eye. Wonderful, all of your mosaic.
Hugs, Jeanne

Doro sa...

Such vibrant blue. Wonderful.