torsdag 17 juni 2010

Macro Lovers no 27 Larvigt

Macro Lovers.

24 kommentarer:

Birgitta - Macro Lovers sa...

Larvig och bra bild :)

Annelie sa...

Åh, den var ursnygg, och vilka underbara färger! Vilken macro!

"Lillagul" sa...

Vilken läcker grön färg det var på den där larven !
Snyggt fotat !
Ha en fin torsdag :)

Lairama sa...

"Svante -va'nte larvig"
Jätteläcker bild.
Som vanligt blir jag enormt imponerad av dina macrobilder.
Fina färger och läcker komposition.

LissenTo sa...

Vad fin larven är när jag får se den på avstånd :-)
Snyggt fotad.
Ha en skön torsdag. //Lissen

Ma.links sa...

Sjuuukt fin bild! Jag som ogillar insekter, men den var ju nästan söt :)

Monica o Jacob sa...

Vilken liten sötnos, undrar vad det blir av den;-)
Ha en bra torsdag;-)

Maria G sa...

Larvigt söt den är, och vilken läcker färg den har.
Undrar vad det ska bli för nåt av den...
Snyggt fotat!
Ha en riktigt bra dag!
/Maria

Cecilia Artista sa...

Wow vilken underbar makrobild! Härliga färger också!

Agneta sa...

Oj vilken fin larv. Jag lovar att jag inte hade sett din larv innan jag skrev mitt inlägg, då hade jag inte godkänt min bild. Ändå lite häftigt med samma tanke. Kramar till vännen Mie

Peters bildmagi sa...

Helt okey att du länkar.

Johanna S sa...

Snyggt fotat. Gillar den här bilden mycket!

Lennie sa...

Mycket fin bild på larven :)

Lena Rollmar Kårén sa...

Hög klass på bilden!

Anonym sa...

Strålande Marie!

En superbild helt "enkelt".

Tack/Ha det gott!

Della sa...

Läcker krabat du hittat!

Monica sa...

Mie, läs vad alla skriver till dig(tror att de är kunniga också) du är bara BÄST!!!!!!!!!!!!!!!Älskar dina bilder!
Ja du, det har varit några MYCKET oroliga dagar i mitt liv! jag tror att du förstått det(känner på mig det)Men fick ett positivt besked idag.....Jippi!...min man var med mig.Han tog ledigt sedan & vi har varit ute på restaurang....ätit, druckit gott. Så nu är jag på "banan" igen.
Var rädd om dig & tack för att du "finns" Kramar om från hjärteroten.

Anonym sa...

Åhh vilken söt liten larv :)
Ha en fin kväll.
/Helena

Monica sa...

Glömde: skulle jag skicka medicinmannen till dig? eller...?

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Den var verkligen larvig men helt, helt underbar.

Susanne sa...

Superläcker macrobild!! Spännande liten krabat=)
Kram

Kerstin sa...

Den var ju larvigt söt. ;)
Himla fin bild, fina färger och kanonbra skärpa.
Ha det gott.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Det var et flott bilde av den lille grønne larven :)

EG CameraGirl sa...

This is such a cool shot!