torsdag 15 januari 2009

Date

I kväll har sex av mina åtta väninnor i Idregänget varit här hemma hos mig. Vi träffades för att planera kring vår årliga långweekend till Idre. Det blev mycket skratt och glam under middagen då vi åt paj, sallad med tzatziki och bröd. Skidhelgen i Idre ihop med dessa underbara människor är en riktig vitaminkick. Härlig skidåkning, after ski, bastubad, matlagning, gott vin och en massa tjej snack. Detta lever jag på länge;-). Februari den femte bär det iväg, tjohoo!

5 kommentarer:

Eva-Lena Sjösteen sa...

Kul med tjejkväll och kommande Idreresa :)

Ang din fråga om kamera, är mitt råd att gå in och lusläsa recensioner t.ex. på Fotosidan.se. Jättesvårt att råda, beror på hur mycket erfarenhet du har, hur mycket du fotar osv... Min Sony är nog jämförbar med Nikon D80,om man nu ska försöka sig på en jämförelse :) Kram & Lycka Till

Paula sa...

låter underbart.. Det var ett tag sedan man gjorde såna resor. Kanske dags att göra en igen.

Paula sa...

Du har så rätt. Här är både jag och döttrarna hästtokiga. Själv har jag hållt på med hästar sen femårs ålder. Visst blir det lite sår här och var. (om du vill kandu läsa om dotterns hästar längst ner på min sida)Att ha egen häst är ju såå roligt och man kommer ut. Håller tummar och tår för att ni kan skaffa häst.

Paula sa...

http://lill-paula.blogspot.com/2008/06/lord-kamaro.html

Här hade vi lååånt tålamod med lååååång konvalecent som inte slutade bra.

Maria Berg sa...

Härlig illustration av "tjejgänget" skall nog låna mn dotter Bratz och fota lite jag med.
Hittade dig via fredagsfärg.
MB