tisdag 20 januari 2009

Seg

Idag var det en super seeeeeg tisdag. Lika seg som den marshmallow var vi grillade i somras och som jag hade mycket svårt att få i mig på ett anständigt sätt ;-). Eller vad säger ni F, C och J? Det har varit väldigt lugnt på jobbet och jag har kännt mig lite orkeslös idag. Hoppas inte jag håller på att bli risig igen, jag som just blivit bra från min bihåleinflammation. Nä, nu ska jag tänka positivt! Har bara en dag kvar att jobba sedan är det ledigt på torsdag, inte fy skam. Ska visserligen jobba helgen, men då är det alltid ett lugnare tempo och en behagligare atmosfär. Både vi och våra patienter är mindre stressade då. F kom precis hem efter att ha åkt skridskor med kompisarna, uppåt värre ;-). Hon är lite hungrig och frusen så jag ska pigga upp henne och övriga la famiglia med lite te och hembakade scones nu på kvällen.

1 kommentar:

Sanna sa...

Nä, gud vad mysigt. Skulle man möjligtsvis få kunna komma hem till er.. Äm.. NU?! * Blink Blink*

;)