torsdag 22 januari 2009

Torsdags Reflektion

Min envisa och onda bihåleinflammation är äntligen botad! Nu fungerar "snoken" felfritt igen utan total nästäppa, dunkande hålrum och absolut noll lukt. Jag är lite av en motståndare till piller, men denna gång tackar jag läkemedelsindustrin för framtagandet av Doxyferm och för att min läkare propsade på att sätta in behandling. För den som haft denna otäcka åkomma är det inte svårt att se min veckas reflektion i min bild. Det är Lovely att vara friskt igen och Lovely att återigen kunna känna doften av min parfym ;-). Japp, detta är min Torsdags Reflektion denna vecka.

10 kommentarer:

Barbamorsan sa...

Huu för bilhålsinflamation! Vad skönt att det gav med sig.Vilken fin parfymflaska.

Emma sa...

Det är jobbigare än man tror att inte känna doft, skönt att du kan göra det igen :)
Fint foto dessutom!

Paula sa...

Vad skönt att bihållsinfl är borta, och att lukt, smak humör är tillbaka... Fin parfymflaska..

Pumita sa...

Det var verkligen LOVELY! Dunk i bihålorna är vidrigt, säger en som har blivit "spolad" två gånger.

Nej, piller tar jag också bara när jag absolut måste. Har du testat nässkölj nån gång? Låter lite obehagligt men det kanske är bra. Det finns till och med en specialkanna att göra det med.

Ulrica sa...

Det är först när man är sjuk som man riktigt uppskattar att vara frisk. Skön reflektion! Och härlig bild.

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre!

Jag kan tacka Doxyferm för mitt liv (typ ;-)). Jag hade en mykoplasmalunginflammation för ett par år sedan och efter att ha prövat det mesta (och fått rätt diagnos)så var det till sist Doxyferm som fick äran att ta kol på skiten!

Härlig kontrast till den lyxiga parfymen!

Emma sa...

Fick kalla in en kattvaktare medan jag skrev klart uppsatsen, så det blev gjort :P
Läser ett program som heter kultur och kommunikation och som handlar om precis det. Intressant men kanske inte det lättaste att få jobb med sedan..

trebarnsmamman sa...

Vilken underbar bild till din refelktion. Ja, vad är det man säger..."den friske har tusen önskningar, den sjuke bara en!"

♥ Pernill@ sa...

Åh vad skönt att du mår bättre.
Och en riktigt vackerbild !!

Anonym sa...

Vad skönt att du mår bra igen! Hoppas det fortsätter!