måndag 19 januari 2009

Utan Ord

Fler Utan Ord vecka 4.

21 kommentarer:

Pumita sa...

Snart vår... kanske. Och pollensäsong. Inte så kul för somliga. Själv är jag inte så drabbad som tur är.

Nadia sa...

Jag tycker mig skymta vit snö i bakgrunden, men våren är på väg. Vackert!

Nathalie sa...

Fin bild!
Men du tänkte ju att man kunde starta en egen fotokedja och du undrade om jag ville hålla i den.
Men jag tycker att du ska hålla i den. :D

Mia sa...

Tjusigt. Våren är på gång!

Nu har jag lagt ut en förklaring till vad det är jag visar på min Utan Ord den här veckan. Välkommen att titta in!

http://miatankar.webblogg.se

Anonym sa...

Just det! Nu är snart våren här och jag har redan fyllt på förrådet med pollenmedicin. Tabletter, kortison-nässpray och ögondroppar. Inte direkt jippie! Men efter det kommer sommaren och det är ljust och varmt ute! Alltid något att se fram emot!

Med fingrarna i (j)orden sa...

Underbar bild. Vilken stämning och vilken vårvinterkänsla. Behövs verkligen inga ord.
Eva

Della sa...

Jag tror vi behöver lite vår nu.

Rajson sa...

Vårkänsla med klass!

♥ Pernill@ sa...

Vilken vår känsla denna bilden ger !!
Toppen !

Ulrica sa...

Underbart vårlig bild. Tack för det, det behövdes efter denna gråa trista dag ocm till och med snöade.

Marie sa...

Hej alla Utan Ord:are.
Vet inte om man ska kommentera sin bild eller inte. Osäker som jag är gör jag i alla fall så denna gång i en kommentar. Ja, denna bild togs för 2 helger sedan då det var sol som faktiskt värmde så det droppade ur stuprännorna. Jag fick en enorm vårkänsla den dagen och tycker jag fångade det med denna bild. Kramisar.

Fritt ur hjärtat sa...

Vår ja. Attchooo!!

prinsessfjarten sa...

Tack så jätte mycket för din varma kommentar! Den behövs just nu! =) Och jag lovar jag ska ta väl hand om mia! =)

Pumita sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pumita sa...

Om du läser reglerna ;) så står det: "Det är extraroligt om du kan berätta något kring bilden i kommentaren hos dig (helst efter att vi andra har sett den), en liten anekdot eller ett minne."

Bara kul att få veta lite mer. Jag tycker att det är bäst att berätta i kommentaren.

Anette sa...

Härlig bild, med föraning om våren! Även om det är ett riktigs snöoväder hos mig just nu (tisdagmorgon). /Anette

Barbamorsan sa...

Våren är här! Ja den känslan förmedlade du verkligen.

Husbilen Credo sa...

Våren är på G skönt äntligen.

Tack för kommentaren hos mig.
LottaM

Monica sa...

En jättevacker bild, nog väcker den vårkänslor!

Monica
http://www.ma-design.net/spain/

Karin Berg sa...

Vacker bild! och jag längtar till våren när jag ser den. :-)

Jah Hollis sa...

En vacker bild. Kan kanske tolkas som något spirande hopp (och tydligen för allergiker spirande dropp). :-)