lördag 25 juli 2009

Blått Rött Och Vitt

Japp, det är mina färger det. I alla fall när det handlar om storstugan. Marint tema är min melodi så vart jag än vänder kosan nosar jag upp inredningsdetaljer med båtar, moln, måsar och snäckor. Kan aldrig få nog. I dag ska jag och min värmländska väninna I-L till Karlstad och shoppa och då lär det säkert bli nå´t till stugorna här hemma. Lägger ned en hel förmögenhet på mitt hem här på landet och i sta´n. Har nog en sjukdom......som maken C säger ;-). Att aldrig kunna stanna av i inredningen. Hm, ska han säga som snickrar, skruvar, sågar och monterar. Alltid ett projekt på "G" vart han än är. Nu är det en altan här på landet som gäller. Visst är jag glad att min älskling gärna donar och grejar som han gör. Har väninnor med män som när semestern kommer på nå´t sätt fastnar i en fotölj och alla projekt blir framflyttade om inte några veckor så till nästa semester. Min C måste dock bromsas lite för vila måste han ju också även om han inte själv tycker det. DÅ är det bra att det regnar lite! Nu kom han in med slokande min och säger att: ja ha, får väl sätta mig ner ett tag och vila då och invänta att regnskuren går över. Tack naturen säger jag :-).

4 kommentarer:

foto CHIP Birgitta sa...

Vilket vackert stilfullt collage :)
Nej inte behöver man vara fotoproffs - det blir man (kanske aldrig) men vad gör väl det när det är så kul på vägen :)
Kolla in kursen här:
http://www.moderskeppet.se/kurser/distanskurs/index.php
kvartsfart passar ju bra eller hur?

annalarssonphotography sa...

Så vackert du har det!! :)

Har du vägarna in till Karlstad någon mer gång och vill ta en fika hör av dig!

Hoppas du har det gott!
Kram Anna

Ulrica sa...

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Du har det så fint.

Viola sa...

WoW!! Så flott du har fått det i sommarstugan!! Ser skikkelig koselig ut! Du har en flink mann, og energisk. Bra at det regner iblant da, for din - og hans - skyld ;)