lördag 18 juli 2009

Stockholms Besök

Älskade lilla mamma med sin underbara livskamrat L kom på besök idag. Så skönt att få känna hennes varma kramar och tröstande ord, för fortfarande känns det tungt efter Pelle Plutten´s bortgång. Mamma och jag strosade runt i Sunne, fyndade i inrednings butikerna, fikade och pratade. Hade henne här bara i dag så jag söööög verkligen åt mig av all hennes glädje, energi och värme. Åh, vad jag älskar dig lilla mamsen. Vi alla for ockå iväg på loppis förstås och fyndade lite där också. Grillade och mumsade på kvällen. En fin och härlig dag har vi haft idag.
Dagens temp: +25.
Dagens väder: lite sol och lite mulet.

2 kommentarer:

Viola sa...

Det tar laaang tid å glemme sin kjære firbente, det vet jeg. Tror faktisk aldri jeg vil glemme. Men tiden leger det åpne sår, det gjør det. Men glemme gjør det ikke. Det vil nok også ta lang tid for deg før du er over sorgen, som ennå er så nært.
Nyyydelig skarpt bilde du har tatt av den flua!! :) Jeg mååå bare ha meg macro! :D Ha en god helg!

Ulrica sa...

Nu saknar jag min mamma för visst är de något speciellt...