onsdag 16 september 2009

Liten

Ordlös Onsdag

19 kommentarer:

Rimkogeren sa...

Snehvide og de syv dværges campingvogn??

ElinsPhoto sa...

Det är ju helt underbart vad de kan trollbinda en, blixtförälskad första ögonkastet.
Vilken söt lite husvagn!

Karin Berg sa...

det var den m insta lilla husvagn jag någonsin har sett. är det en sån man sätter påett släp?

Husbilen Credo sa...

Ha ha ha ... det var den minsta husvagn jag sett.

Ha en bra dag!

Anonym sa...

Helt underbar, den tog fram leendet i mig :)

Ha en fin onsdag/E-L

Nettan sa...

Det var en liiiten husvagn, den minsta jag har sett!

Ha det så gott // Nettan

Artlover sa...

Hejsan! Alla kopplar till en husvagn här. Men det är en påbyggnad som man har på en pickup, en liten lastbil med flak.
Liten bostad för två ser jag:-) Trångt, men skönt:-)

Pialotta sa...

Jaha påbyggnas som man har på en Pick up.. hade ingen susning, men visst är den liten och säkert användbar:-) Cyklarna ser ganska små ut de oxså.
Ha de/pialotta

christina sa...

Den var ju jätte söt!! Riktigt kul bild!!

Cecilia Artista sa...

Ha ha det var en rolig bild med den lilla vagnen/påbyggnaden. Så smart att cyklarna fick plats därunder!

Veronica sa...

Den var söt!! Lite trångt på semester kanske ;)

Anonym sa...

Ja. En sån liten husvagn som man lastar av bilen.

darkangel och mumma sa...

Väldigt liten husvagn! Ojoj. :)

Anonym sa...

Vilken härlig bild på liten husvagn och ändå så ser cyklarna så småa ut bredvid den *ler*.

strömma

Christina sa...

Kul bild på den lilla campern, inte så ofta som man ser dem avställda sådär. Fin bild!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Vad praktiskt med ett sånt här litet portabelt hus.

Må fint, önskar Irene

Hedwig sa...

Vilken häftig konstruktion, trodde inte de var så lätta att koppla loss.

Bitten sa...

Liten var den.

NatureFootstep sa...

Det var en kul bild. Jag hängde upp mig på linan mot trädet. Hmmm