tisdag 1 september 2009

Rak Röd Tråd Nr 5

En Autografsamlares Värld har en rolig lite annorlunda fotoutmaning på måndagar. Rak Röd Tråd heter den och den går ut på att det ska gå en rak röd tråd när man tittar genom alla bidragen. Man publicerar en bild som är en spegling/tolkning/reaktion av föregående deltagares bild. Det kan handla om t.ex. en färg, form, person, sak eller känsla som du tycker finnas i den föregående bilden. Förklara gärna din tolkning också. Länka också tillbaka till ursprungsinlägget så alla kan hitta hela kedjan med bilder. VAR MED VET JA, ju fler vi är dessto roligare blir det!

Jag har valt en bild från i somras när jag var på kurs i jaktapportering tillsammans med min väninna I-L och hennes golden Eira. Min raka röda tråd är hunden som sitter och tittar långt långt borta. Jag önskade så i detta ögonblick att jag kunde läsa hundens tankar.

3 kommentarer:

magnus sa...

Ok, jag testar..har en uppe nu, vet inte om jag gjorde rätt.

Artlover sa...

Spännande:-) Jag testar den också. Hur länge pågår den under veckan?
Du vet att jag har bättre koll från blogger och har dig där på min lista också:-)

Foto i norr - Marie sa...

Hejsan. Javisst är den god och smarrig helt klart en favorit faktiskt för mig. Ha en fin dag!