torsdag 17 september 2009

SkyWatch Friday

Beware of the werewolf.

19 kommentarer:

Unknown sa...

Kusligt-vackert, är vad bilden är, tycker jag. snyggt!

Viola sa...

Hei! Så stilig et bilde! Det er magi i slike stemningsfulle bilder! :) Håper du har det bra. Klem fra Oslo :)

Artlover sa...

Dramatiskt ljus i bilden. Verkligen en Skywatchbild. Du kan gå in och se mitt bidrag nu:-).
Nu har jag lärt mig att ta fram färgerna bättre genom att använda justeringslager Ph. Fråga mig om du vill ha tips och trix.
Vet du hur man får kommentarerna aviserade som epost via blogger?
Ha en bra dag:-)

kayerj sa...

very scary . . .
If you want to wander down my road I’m home.

ElinsPhoto sa...

Vilken läcker himmmel, känns som den hör hemma i en riktig skräckfilm!

Bruno Beige sa...

Stämningsfullt och spännande. Den bilden tycker jag om.

Linda Jacobs sa...

Oh, yeah, that's a werewolf sky, all right!

James sa...

Very cool night sky. Like halloween.

Anonym sa...

Time to lock the doors and draw the curtains :) Such a brooding sky!

Rune sa...

Det var et stilig bilde, mystikken lyser opp himmelen :)

eileeninmd sa...

Very nice, I like the dramatic look.

Regina sa...

Pretty dark hovering!
Great shot.
Happy weekend.

Dirkjogt sa...

What a dramatic sky, looks scary indeed

Light and Voices sa...

Dramatic skies!
Joyce M

Splendid Little Stars sa...

Wow! That's awesome!

Daniel Chérouvrier sa...

Grand temps de sortir les gousses d'ail !
It's the right time for cloves of garlic !

Ms. Becky sa...

this is so gorgeous. thank you

J sa...

Awesome...I'm off to have a rifle through your site!

Magdalena sa...

Bilden ser ut att vara från en gamal dracula film. super snyggt fångat

Magdalena