fredag 4 december 2009

Gredelin Och Blå

Fredags Färger.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut ser jag färgerna :)
Trevlig helg.
/Helena

Anette sa...

Hej kompis! Snyggt med färgerna, men vad är det.........jag tittar och tittar men inte hjälper det:-)
/Anette

ElinsPhoto sa...

Härlig färgskala och visst ser jag färgerna :)

Lenas Fotoblogg sa...

Visst är färgerna där men vad är där mer?????Vad har du fotat??????Jag blir nyfiken.......

Artlover sa...

Och tant grön fick du med också:-) Men vad är det du har plåtat av?
Trevlig helg!

Cecilia Artista sa...

Läckra blåtonade färger. Från en färgfabrik kanske?
Ha en skön helg!

Marie sa...

Det här är en del av en husfasad som jag hittade i USA. Hela regnbågens spektrum fanns med så bilden är beskuren.

Ninnie sa...

Underbara färger! Undrade först vad det var, men så ser jag nu att det är en husfasad. Verkligen en annorlunda färg på ett hus!