tisdag 15 december 2009

Tisdags Tema v 51

Ja ibland, eller om jag ska vara ärlig, ganska ofta hamnar föremålet ur fokus när jag ska fotografera. Suddiga, oskarpa eller mörka bilder har det blivit många av. Jag är ganska så disciplinerad och sorterar bort dessa bilder direkt, men titta vad jag lyckades hitta på skrivbordet i "att kassera" mappen. La famiglias pälsmössa Tuss på kvällsprommis. Ja, prommis och prommis, ha, ha. Det blev mest att han satt utmed husväggen i den lilla osnöade del som han kunde hitta. Kallt om tassarna tyckte han att det var :-). Fler missar och dissar hittar du hos Tisdags Tema.

7 kommentarer:

Lasseivomma sa...

Burr, inte vill han vara ute, och inte bli fotograferad heller tydligen.

Karoleen sa...

Vacker bild!

Maria sa...

Jag tycker den här bilden är bra med son oskärpa...

Carina sa...

Ofokuserade bilder finns det gott om...
Ha en fortsatt bra tisdag.
Kramen.

Photo By Manka sa...

Häftig bild alltså, nästan så han svävar lite eller vill lyfta..jag kastar nästan aldrig bilder för man vet ju aldrig när dom kommer till användning..eller hur ;).

/Magnus

Bruno Beige sa...

Skönt att se att det inte bara är jag och min kamera som är ur fokus.

Veronica sa...

I fokus här som skriver ;) Ser att även du är ur fokus............