tisdag 8 december 2009

WW #65

Watery Wednesday

12 kommentarer:

Randi sa...

Vilken stämningsfull bild - så stilla och vacker spegling.

Ingela´s blogg sa...

Så vackert, det klack till i mig och jag fick en plötslig längtan till en sommarkväll (i Värmland ;-)) Kram

magnus sa...

Jag gillar vatten som du vet och det här inget undantag.

Artlover sa...

Mmm, den påminner om min guldgula höstbild som jag på bloggen en tid tillbaka.
Jättefint motiv till omgångens WW:-)

Camilla (Rantis) sa...

Otrolig fridfull och lugn bild du bjuder på...
vackert!

Joe Todd sa...

Reminds me of a Hot Sauna followed by a dip in a cold lake

annalarssonphotography sa...

Grymt vackert..
Som en lisa för själen!

Proffsigt fotat!
Kram Anna

DeniseinVA sa...

Wonderful image, a very beautiful lake. Thanks for sharing it.

Magdalena sa...

En vacker sommar kväll med speglingar i sjön Nu får man längta tills det blir sommar:))

Anonym sa...

It must have been a wonderful sound to hear, while standing at the shore.
Even though the picture is about the lake, it was this thought, that got my attention, so please allow me to sit a while upon the edge of this beautiful place.
A wonderful Wednesday for you.

Chubskulit Rose sa...

Beautiful view!

Mine is here

Lorac sa...

Ahhh!!! Stunning!