söndag 7 mars 2010

Tack

Utav mina bloggvänner Marie-Louise och Livet Genom Kameran har jag fått denna fina award. Jag blir jätte rörd och glad över er tanke på mig och min blogg. Nu är meningen att jag ska sända denna vidare till 12 stycken bloggare, men jag kan absolut inte välja. Jag vill helt enkelt inte välja om jag ska vara ärlig. Ni alla är bra, uppskattade och fina cybervänner. Ni bjuder på enorm kreaktivitet och inspiration i fotografering och era fina kommentarer värmer alltid. SÅ..............alla ni i cyberspace, ni mina bloggvänner, vill jag ge denna award! Många varma kramar och tack för att ni hälsar på. Utan er skulle "bloggeriet" inte vara nå´t alls :-). Ibland hinner jag inte hälsa på er alla. Det är inte av illvilja utan av tidsbrist. Kan ibland få lite panik när många kommenteart ett inlägg och jag själv inte "svarar". Vill inte att nå´n ska uppfatta mig som ego eller snorkig. Beror helt enkelt på att min tid ibland inte räcker till. Har funderat på att kanske avstå utmaningar då jag har tidsbrist för kommentarer hos andra, men det är ju så vansinnigt roligt med fotografering efter teman. Varma kramar från Mie.

Inga kommentarer: