torsdag 20 maj 2010

ABC: F

Förstoring. ABC.

14 kommentarer:

Living next to me sa...

oi så lekkert, jeg har langt igjen ser jeg..

linsky sa...

Stilig! :-D

Charlotta sa...

Finurligt! Då kan man se de allra finsaste små finesserna och detaljerna.

Maria G sa...

Superbra lösning, och läcker bild!
Trevlig helg!

Irene sa...

Flott! Dette her kan du! Håper du får en fin pinsehelg!
Irene

Bling - our elf on the shelf sa...

Flott :)
Ha en fin helg!

Annettes space sa...

Uha da, du har sandelig udstyret i orden :-))

Admin sa...

Fine og skarpe detaljer. Liker fokuspunktet ditt!

Donald sa...

Jeg har også lavet forstørrelser med forstørrelsesapparat, fotopapir og fremkalder, men det er mange år siden.

Petunia sa...

Jaaaa, så bra!!!

Ha en finfin helg!!!

Melusine sa...

Veldig bra!

Henny sa...

Godt fundet på! ;-)

TorAa sa...

Takk, send meg noen av disse linser.
Jeg betaler gladelig portoen;))

Herlig F-innnslag

HildeS sa...

Lekkert bilde.