söndag 30 maj 2010

Till Alla Mammor

Vill jag ge en varm, stor och innerlig kram på Mors Dag. Det finns många fina mammor runt omkring mig. Jag beundrar er alla, unga som gamla, för er godhet, generositet och värme. En av alla dessa vackra, fantastiska kvinnor har en extra stor plats i mitt hjärta. Henne vill jag uppmärksamma lite extra i dag. Min egen lilla fina mamma. I väldigt unga år blev du mamma och fick slita enormt för att få ihop det. Hur du lyckades är mig en gåta. Jag beundrar dig så enormt för din envishet och för din styrka att stå på egna ben. I dag lever du ett liv som många bara skulle kunna drömma om. Att få bestämma över ditt eget liv, din egen tid och att kunna göra allt du bara drömmer om. Det är du väl värd mamsen. I detta lyckorus har du aldrig glömt bort din krokiga väg. Du tar ingenting för givet och du är enormt tacksam för det du har i dag. Och du är generositeten personifierad. Någonting du lärt mig på min väg. Jag gläds med dig och ditt livs stora kärlek L. Jag älskar dig så mycket mamma och är dig evigt tacksam för allt du gett och ger mig och min familj. GRATTIS på mors dag!

3 kommentarer:

Annelie sa...

Ja det måste vara en ovanligt fin mamma du har. Som har lyckats skapa en sån varm och fin människa som du!
(Tack snälla för alla fina ord på bloggen!)

EG CameraGirl sa...

This is wonderful. I love it when I see creativity!

Viola sa...

Rørende vakkert Mie! :)